مرحله 5 مزمن بیمار بیماری های کلیه با درد مفاصل باید مراقبت از نقرس می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 5 مزمن بیمار بیماری های کلیه با درد مفاصل باید مراقبت از نقرس می شودمشخص شده است که مرحله 5 بیماری مزمن کلیه خواهد شد بسیاری از عوارض و علائم همراه، و نقرس یکی از عوارض شایع از آنها است. برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه با درد مفاصل آنها باید مراقبت از نقرس باشد.

چرا مرحله 5 کلیه بیمار بیماری با درد مفاصل باید مراقبت از نقرس می شود؟

نقرس یک بیماری ناشی از سطوح بیش از حد اسید اوریک است که معمولا از بدن توسط کلیه ها حذف شده است. در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است، بنابراین بیشتر و اسید اوریک بیشتر در بدن بسازند. با اسید اوریک بیش از حد، برخی از علائم به احتمال زیاد رخ می دهد: درد شدید، تورم، قرمزی و گرمی مفاصل.مشترک کوچک در قاعده انگشت شست پا است که معمولا در سایت شایع ترین حمله

با توجه به مطالعه، 8.6٪ از بیمارانی که مبتلا به نارسایی کلیوی تشخیص داده اند نقرس در گذشته، در حالی که 13 درصد از افرادی که نقرس نیز نارسایی کلیه را تجربه کنند. از این داده ها، ما می توانیم نارسایی کلیه می کند افزایش خطر ابتلا به نقرس می دانید، و برعکس این حالت هم راست.

چگونه به جلوگیری و یا درمان نقرس در بیماری های کلیوی؟

از آنجا که نقرس در بیماری های کلیوی با سطح اسید اوریک بالا ایجاد می شود، کاهش سطح اسید اوریک باید کلید از کل درمان. پس از سطح اسید اوریک کنترل، ما باید برخی از روش های درمانی را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، تنها پس از عملکرد کلیه بهبود یافته است، عوارض و نشانه های ناشی از اختلال کلیوی را می توان به طور دائم درمان می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی، آن را تا اثر قابل توجه در تعمیر کلیه های آسیب دیده. با کمک این درمان، شما می توانید یک فرصت برای زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مرحله 5 کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-complications/4059.html





:: برچسب‌ها: عوارض نارسایی کلیه، نقرس در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، بیماری مرحله 5 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: